V garancijo prav tako ne spadajo okvare, povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe, okvare povzročene zaradi prenapetostnih udarcev električnega toka (tudi udarcev strele), višje sile, neustreznega čiščenja itd. Ne jamčimo za nikakršno škodo (izguba dobička, prekinitev poslovanja ali drugo), ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka. V primeru, da je garancijski zahtevek neupravičen, je kupec dolžan poravnati nastale stroške.
Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.
Prodajalec odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (rabljeno blago).
Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu).
Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ne krajši kot eno leto.
Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.
Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.
MNENJA STRANK
Komoda Arco F
Tanja - 2024-04-25
Sem zelo zadovoljna z omarami in dostavo ter njihovo komunikacijo+ dobra komoda za dobro ceno
Miza za ličenje Arno - črna - 24W0LF49
Katerina - 2024-04-21
Mizica je prekrasna elegantna čist podobna kot na sliki.. priporočamo nakup!+ Odlično!
Jedilna miza Lavina 1 - bela+visok sijaj bela
Matej - 2024-04-19
Zadovoljen z nakupom, odlična miza.Jedilna miza Lavina 1 - bela+visok sijaj bela
Matej - 2024-04-19
Odlična miza,priporočam nakup.Klubska miza Brooklyn - naravni hrast/črna
Jasna - 2024-04-15
Čudovita in velika mizica,lepe barve. Zelo zadovoljna z nakupom.Kotna sedežna garnitura Asgard L
Jernej Mirt - 2024-04-15
Super izdelek, enostaven za sestavit, dostavljeno pred rokom, prijazna podpora!+ Lep design, dostavljeno hitreje kot predvideno
- Potrebno je narociti dosti vnaprej
Masažni počivalnik Miami bež
Roman - 2024-04-04
Nov. Ne delajo počivalne funkcije.Počivalnik naslon za noge se ne blokira v spodnjem položaju.Ostaja raztegnjen.Ne vem, kdaj ga bodo popravl.Reklamacija.Drgače je udoben.+ Cena
Komplet za hodnik Emi 16 - bel
tati - 2024-04-04
Cena previsoka glede na kvaliteto izdelka! Trgovina zanesljiva, prodajalci prijazni, dostava točna po dogovoru, blago dostavljeno brez poškodb.