Nastavitve zasebnosti na Svetpohistva.si
DOVOLINaša spletna stran za izboljšanje uporabniške izkušnje in analizo obiska uporablja piškotke. Informacije o piškotkih in pravna podlaga.
Poleg tega delimo informacije o vaši uporabi našega mesta z našimi partnerji s področja družbenih medijev, oglaševanja in analitike, ki jih morda kombinirajo z drugimi informacijami, ki ste jim jih posredovali ali pa so jih zbrali skozi vašo uporabo njihovih storitev.
  • 50€ popusta s kodo WHITE50 pri nakupu nad 800€
Brezplačen prevoz po Sloveniji pri nakupu nad 300€
IZBERITE DRŽAVO:

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.svetpohistva.si, ki jo upravlja podjetje Trianova trgovina d.o.o. (u nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.svetpohistva.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.svetpohistva.si. Trianova trgovina d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.svetpohistva.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje poslovanja.

Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine www.svetpohistva.si postane hkrati tudi uporabnik, oziroma kupec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika kakor tudi poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v času uporabe spletne strani, kot tudi v primeru registracije in v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Z uporabo spletne strani kupec sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele in potrjuje svojo seznanjenost z njimi in s politiko zasebnosti.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumnem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
NAČINI PLAČILA - plačilni pogoji

V spletni trgovini na e-naslovu www.svetpohistva.si ponudnik - omogoča naslednje načine plačila:

PO PREDNAROČILU

Za artikle, ki imajo rok dobave več kot 10 delovnih dni ali artikle po prednaročilu (izbira barv, materialov, postavitve) je ob naročilu obvezno plačilo avansa v višini 50%.

  1. Po predračunu,
  2. Z gotovino v naši trgovini na Cesti 24 junija 23, Ljubljana-Črnuče,
  3. S plačilno kartico prek spleta (Visa, MasterCard, Maestro, Diners),
  4. S plačilno kartico prek spleta Diners Club na največ 36 obrokov,
  5. Leanpay obročno nakupovanje na največ 48 obrokov,
  6. Prek sistema PayPala.
Oddajte naročilo prek spleta, ali naročite pohištvo prek telefona
Svetpohistva pošlje predračun in ga poravnate
Blago naročimo in izdelamo za vas
Svetpohistva vas poklice in boste zmenili za uro dostave
Svetpohistva dostavi vam blago
Sestavite pohištvo in ga uporabljate
OB PREVZEMU/DOSTAVI
  1. Z gotovino,
  2. S plačilno kartico (Visa, MasterCard, Maestro, Diners),
  3. S plačilno kartico Diners Club na največ 36 obrokov,
Oddajte naročilo prek spleta, ali naročite pohištvo prek telefona
Svetpohistva vas poklice in boste zmenili za uro dostave
Svetpohistva pripravi blago za dostavo
Svetpohistva dostavi vam blago
Ob dostavi plačate naročeno pohištvo
Sestavite pohištvo in ga uporabljate
PREK SPLETA
  1. S plačilno kartico (Visa, MasterCard, Maestro, Diners),
  2. S plačilno kartico Diners Club na največ 36 obrokov,
  3. Prek sistema PayPala.
Oddajte naročilo prek spleta, ali naročite pohištvo prek telefona
Plačate izdelek prek spleta
Svetpohistva vas poklice in boste zmenili za uro dostave
Svetpohistva pripravi blago za dostavo
Svetpohistva dostavi vam blago
Sestavite pohištvo in ga uporabljate
NA OBROKE LEANPAY

Sistem Leanpay je preprosta rešitev plačevanja na obroke (odobritev kredita je odvisna od trenutne zadolženosti kreditojemalca ter izkazane plačilne discipline), s katero se boste izognili dolgotrajnemu in mučnemu izpolnjevanju številnih birokratskih obrazcev. Postopek nakupa vam namreč ne bo vzel več kot pet minut vašega časa. Vse kar potrebujete sta telefon in aplikacija Leanpay.

Oddajte naročilo prek spleta, ali naročite pohištvo prek telefona
Izpolnite podatki, ki zatheva sistem
Dobite potrdilo, da kredit je odobren
Svetpohistva vas poklice in boste zmenili za uro dostave
Svetpohistva dostavi vam blago
Sestavite pohištvo in ga uporabljate
PLAČILO PO PONUDBI - s predhodnim nakazilom

V primeru, da želite vaše naročilo plačati prek ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času vam bomo na vaš elektronski naslov poslali ponudbo oziroma-predračun. S to ponudbo nato (prek elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu...) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili prek dostavne službe na vaš naslov. Če pa ste v naročilu označili osebni prevzem, pa vas bomo kontaktirali za prevzem takoj, ko bo blago za to pripravljeno. Blago za osebne prevzeme izdajamo na naslovu Cesta 24. junija 23, Ljubljana-Črnuče.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe, se po uspešno izvedenem nakupu pošlje kupcu v pisni obliki po elektronski pošti na naveden e-poštni naslov.

CENE IN DOBAVNI ROKI

Vse cene v spletni trgovini www.svetpohistva.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Okvirne dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah v našem izdajnem skladišču ali skladiščih naših dobaviteljev. Veljajo okvirni dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.

V primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Trudimo se za čim krajše čase dobav, zato blago naročamo takoj po potrditvi naročila, oz. plačila avansa, vendar lahko zaradi preventivnih ukrepov pri dobaviteljih in med državami, pride do odstopanj.

ZADNJI KOSI POHIŠTVA

Zadnji kosi – so izdelki, ki imajo znižano ceno za nedoločen čas oziroma do razprodaje zalog. Po oddaji naročila bomo potrdili zalogo v skladišču in dali naročilo v obdelavo. Pri zadnjih kosih se pogosto zgodi, da ni komplet ali ima mehanske poškodbe od skladiščenja. Če zadnji kos ni v prodajnem stranju, podjetje ima pravico za prekinitev prodajne pogodbe. Rezervacija zadnjega kosa je mogoča samo pri 100% plačilu naročila.

NAKUPNI PROCES

Nakupni proces je preprost in hiter, poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke lahko uporabnik izbira in naroča iz seznama izdelkov. Slediti mora 6 (šestim) hitrim korakom:

  1. Izbira izdelka - pri naročanju nekaterih izdelkov mora uporabnik najprej izbrati tudi ustrezno dimenzijo in barvo in šele nato izdelek dodati v košarico tako, da klikne na povezavo »V košarico«. Sistem ga obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želi nadaljevati z nakupovanjem, klikne na povezavo »Nadaljuj z nakupovanjem« in se tako vrne nazaj v spletno trgovino.
    Če želi uporabnik zaključiti nakup, klikne desno na povezavo »Naprej na Blagajno« in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico, kjer lahko izvede nakup izdelka.
  2. Pregled košarice - na ekranu lahko uporabnik pregleda artikle, ki jih je predhodno dodal v košarico. Pri vsakem izdelku lahko spreminja želeno količino (s klikom na simbola »+« ali »-«) ali pa želen izdelek odstrani iz košarice (s klikom na simbol »smetnjak«). Pod izbranimi izdelki je naveden znesek nakupa brez DDV, davek in celoten znesek nakupa.
  3. Naslov za dostavo - po uspešnem nakupu uporabnik mora vpisati naslov za dostavo. Po vnosu naslova ga sistem preusmeri na stran za izbiro dostave.
  4. Dostava in pogoji poslovanja - Uporabnik izbere način dostave. Za nadaljevanje procesa nakupa pa se mora strinjati in sprejemati tudi pogoje poslovanja; to naredi tako, da označi kvadratek pred besedilom »Strinjam se in sprejemam pogoje poslovanja.«. Sledi stran za izbiro plačila.
  5. Izbira plačila - Uporabniku se v tem koraku prikažejo načini plačila s katerimi lahko opravi nakup. Več o plačilih in načinih plačila lahko uporabnik najde v poglavju »Načini plačila – plačilni pogoji«.
  6. Pregled in zaključek naročila - Pri zadnjem koraku lahko uporabnik pregleda podatke o naročenih izdelkih, načinu dostave in plačilu izdelka. Za potrditev naročila mora uporabnik klikniti na povezavo »Potrjujem naročilo« in tako konča proces nakupa.

Če je naročilo uspešno posredovano, se uporabniku na spletni strani izpiše tekst »Vaše naročilo je izvedeno«. Poleg tega uporabnik na posredovani elektronski naslov prejme elektronsko pošto s podrobnostmi naročila in s sporočilom, da je naročilo sprejeto. Slednje pomeni, da naročilo še ni dokončno potrjeno oziroma odposlano!

Naročilo je dokončno zabeleženo in poslano v obdelavo šele takrat, ko kupec na svoj elektrosnki naslov prejme sporočilo o potrditvi plačila.

Pri plačilu z nakazilom na transakcijski račun, kupec na svoj elektronski naslov prejme predračun in informacije o tem, kako nakazati sredstva na račun prodajalca. Naročilo bo odposlano šele takrat, ko bo prodajalec od kupca prejel nakazilo v celotni vrednosti nakupa.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima 14 dni časa, da obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev.

POTROŠNIK mora vrniti prejeto blago najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Blago lahko vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. V zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, razen če te stroške krije podjetje ali če podtjetje potrošnika predhodno ne seznani, da ga bremeni strošek.

PODJETJE mora najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu vrniti vsa prejeta plačila skupaj s poštnino (ne tudi plačila, ki jih je potrošnik npr. plačal banki zaradi nakazila). Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj (razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago). Potrošniku vračilo opravi z enamik plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva (npr. strinjal se je s prejetim predlogom podjetja) in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

KAKŠEN JE STROŠEK VRAČILA?

Strošek vračila je fiksen in ne odvisen od zneska naročila in izdelka:

  • Vračilo v naše skladišče: 15 €
  • Vračilo z našo dostavno službo: 30 €
  • Če ste imeli osebni prevzem in osebno vračate izdelek, potem strošek vračila je 0 €

KAKŠEN JE POSTOPEK VRAČILA?

Vračilo v naše skladišče
Pred vračilom izdelka na naš E-mail: [email protected], pošljite naslednje podatke:
  1. Izpolnite obrazec za vračilo blaga,
  2. Kopijo računa za artikel, ki ga vračate,
  3. Slike embalaže,
Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu.
Artikel prinesete v naše skladišče na naslov Cesta 24 junija 23, 1231 Ljubljana-Črnuče, zraven obvezno prinesite račun in izpolnjen obrazec za vračilo artikla.
Vračilo po pošti
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pred vračilom izdelka na naš E-mail: [email protected], pošljite naslednji podatki:
  1. Izpolnite obrazec za vračilo blaga,
  2. Kopijo računa za artikel, ki ga vračate,
  3. Slike embalaže,
Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu.
Artikel pošljete na naslov: Trianova d.o.o., Cesta 24 junija 23, 1231 Ljubljana-Črnuče.
Vračilo z našo dostavno službo
Stroške vračila vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pred vračilom izdelka na naš E-mail: [email protected], pošljite naslednji podatki:
  1. Izpolnite obrazec za vračilo blaga,
  2. Kopijo računa za artikel, ki ga vračate,
  3. Slike embalaže,
Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu.
Ko bomo dobili od vas vsi podatki, vas bomo kontaktirali in se zmenili za datum in uro prihoda in pobrali artikel.
Odprite škatle in pogledate izdelek
Preverite, a 14 dni so že potekli ali ne
Izpolnite izjavo za vračilo izdelka
Zapakirate izdelek in naredite sliko škatle
Naredite sliko računa
Pošljete nam slike na elektronsko pošto
Svetpohistva odobri vračilo izdelka
Naša dostavna služba prevzame izdelki
Izdelek bomo preverili v skladišču in vam nakazali denar

KATERIH ARTIKLOV NI MOGOČE VRNITI?

  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
  • Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.
  • Izdelke z fizično poškodbo, ki se nastale, ko kupec vnašal izdelek v stanovanje ali ne strokovno ga sestavil.

VRAČILO PLAČILA

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Kako pravilno preverim ali mi artikel ustreza, da ga potem še vedno lahko vrnem?

Ko prejmete artikel se najprej prepričajte, da ima nepoškodovano embalažo in mu previdno odstranite embalažo. Embalažo hranite dokler niste prepričani, da vam artikel ustreza in da deluje brez težav. Preverite njegove osnovne funkcije, brez da bi odstranjevali zaščitne folije. Te odstranite šele, ko ste popolnoma prepričani, da artikel nameravate obdržati.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Sme pa opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

POŠKODOVANO BLAGO

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača.

GARANCIJA IN REKLAMACIJE

PREJEL SEM POŠKODOVAN ARTIKEL

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, potem:
Dostavljeno s Pošto Slovenije
  1. Lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila.
    Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.
  2. Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte na 064 277 477 ali prek spletnega obrazca, kjer se boste dogovorili za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu, ob prevzemu paketa boste izpolnili tudi Zapisnik o poškodovani pošiljki. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.
  3. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevamo si, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Dostavljeno z Našo dostavno službo
  1. Naredite slike z izdelka/elementa, da bi bile lepo razvidne poškodbe,
  2. Slike embalaže,
  3. Priložite sliko navodil za sestavljanje, pred tem obkrožite element, ki je poškodovan,
  4. Oddajte zahtevel za reklamacijo prek spletnega obrazca:
    • Ime in priimek kupca,
    • Naslov,
    • Telefon,
    • Številka naročila,
    • Datum računa prejetega artikla,
    • Naziv posredovanega artikla,
    • Podroben opis razloga za vračilo v garancijo,
    • Slike poškodb/izdelka,
    • Sliko iz navodil za sestavljanje,
    • Slike embalaže.
  5. Počakajte na odgovor našega servisnega centra,
  6. Če je artikel standardnih dimenzij, potem nam ga pošljite po pošti. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
    Naslov za pošiljanje:
    Trianova d.o.o., Cesta 24 junija 23, 1231 Ljubljana – Črnuče.
  7. Če je izdelek večjih dimenzij, potem vas bomo sami kontaktirali glede dostave/menjave.

ŽELIM UVELJAVLJATI GARANCIJO

Kakšen je postopek?
  1. Naredite sliko navodil za sestavljanje, pred tem obkrožite element, ki ga je treba zamenjati,
  2. Naredite slike z izdelka/elementa, da bi bile lepo razvidne poškodbe,
  3. Slike embalaže,
  4. Prek spletnega obrazca,
  5. Počakajte na odgovor našega servisnega centra,
  6. Če je artikel standardnih dimenzij, potem nam ga pošljite po pošti. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
    Naslov za pošiljanje:
    Trianova d.o.o.
    Cesta 24 junija 23
    1231 Ljubljana – Črnuče
  7. Če je izdelek večjih dimenzij, potem vas bomo sami kontaktirali glede dostave/menjave.
Kaj moram izpolniti prek spletnega obrazca?
  1. Ime in priimek kupca,
  2. Naslov,
  3. Telefon,
  4. Številka naročila,
  5. Datum računa prejetega artikla,
  6. Naziv posredovanega artikla,
  7. Podroben opis razloga za vračilo v garancijo,
  8. Slike izdelka,
  9. Sliko iz navodil za sestavljanje,
Naredite sliko dela s defektom
V navodilih za sestavlenje obkrožite del
Naredite sliko navodil
Pošljite slike dela, navodil in račun
Vas bomo kontaktirali in potrdili reklamacijo
Tovarna pripravi nov del in pošlje nam
Naša dostavna služba vam dostavi reklamacijo
Reklamacija je zaključena

GARANCIJA

  • Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.
  • Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
  • Originalno embalažo ne zavržete, dokler pohištva niste sestavili. V primeru reklamacije bomo potrebovali dodatne inormacije, ki jih lahko najdete na embalaži izdelka.
  • Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
  • Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.
  • Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
  • Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake.
  • Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek.
  • Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine.
  • Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek.
  • Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine.

GARANCIJA NE KRIJE

  • Neprimerne uporabe - neustrezna podlaga ali nameni uporabe,
  • Napak in poškodb, nastalih zaradi nepravilnega sestavljanja izdelka ,
  • Predčasne obrabe, nastale zaradi nepravilnega sestavljanja,
  • Če je kupec ni ravnal v skladu z navodili za uporabo,
  • Če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z izdelkom,
  • Če je bil izdelek uporabljen v neprimernem okolju (mraz, vročina, vlaga, prah...),
  • Fizične poškodbe,
  • Obrabe zaradi uporabe,
  • Napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla mehanskih poškodb (npr. poškodb, povzročenih z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, ipd.).

V garancijo prav tako ne spadajo okvare, povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe, okvare povzročene zaradi prenapetostnih udarcev električnega toka (tudi udarcev strele), višje sile, neustreznega čiščenja itd. Ne jamčimo za nikakršno škodo (izguba dobička, prekinitev poslovanja ali drugo), ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka. V primeru, da je garancijski zahtevek neupravičen, je kupec dolžan poravnati nastale stroške.

UVELJAVLJANJE NESKLADNOSTI BLAGA

Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

Prodajalec odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (rabljeno blago).

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu).

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ne krajši kot eno leto.

Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.

Poglavje o neskladnosti blaga velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

NAVODILA ZA UPORABO POHIŠTVA

  • Pohištvo je potrebno sestaviti po priloženih navodilih. Izdelek je namenjen uporabi v notranjih prostorih, z normalno temperaturo 18 – 23 °C in 55 – 75 % relativno vlago.
  • Pohištvo mora biti vsaj za 100 cm oddaljeno od toplotnega vira in zaščiteno s toplotnim izolatorjem. Pohištvo je namenjeno običajni uporabi in ne vzdrži prekomernih obremenitev.
  • Tkanine je potrebno čistiti in zaščititi s sredstvi , namenjenimi in primernimi materialu izdelka.
  • Lesene dele pohištva očistite z mehko krpo oziroma čistilnimi sredstvi namenjenimi čiščenju lesenega pohištva.
  • Kromirane dele očistite s sredstvi za čiščenje kromiranih površin, plastificirane dele pa s suho ali rahlo navlaženo krpo.
  • Pohištvo je treba premakniti tako, da ga dve osebi dvigneta in ne drsa po tleh.
  • Tla morajo biti ravna, sicer je potrebno podnožje dodatno podložiti, da ne pride do guganja ali poškodb talnih oblog.
STROŠEK PREVOZA PO SLOVENIJI

STROŠEK DOSTAVE POHIŠTVA PO SLOVENIJI

Kategorije izdelkov Cena prevoza, Euro z DDV
Označena na izdelkah od 4,00 do 20 €
Za izdelke, ki so označeni z »brezplačen prevoz«, in za vsa naročila, katerih vrednost presega 300 evrov brezplačno

Dostavno vozilo mora imeti prost dostop do vhoda, sicer se dostava izvede na najbližjem mestu, na katerem je raztovarjanje mogoče.

Strošek prevoza je naveden v tabeli z informacijami v spletnem katalogu/objavi za posamezni izdelek in se vedno informativno izpiše, ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

Če naročite dva ali več izdelkov z različnimi stroški prevoza, se za izračun skupnega stroška dostave upošteva strošek artikla z najvišjo ceno prevoza. (Primer: prvi izdelek ima strošek dostave 2€, drugi 4€, tretji pa 7€... skupni strošek prevoza za vse tri izdelke znaša 7€)

Strošek prevoza je enoten za celo Slovenijo.

ČAS DOSTAVE

  • Naša dostava
    Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
    En dan pred dostavo vas bomo poklicali in sporočili okviren čas dostave.
  • Pošta Slovenije
    Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
    Če vas v času dostave ni doma, bo dostavljalec Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem, v primeru, da dostavlja Pošta Slovenije, pa vas blago za prevzem čaka na najbližji poštni enoti.

HITROST DOSTAVE

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov.
Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 10. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan.
Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo.
Naši komercialisti vas bodo prek elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge, o predvidenem dobavnem roku in času dostave.
Dostavo opravi dostavna služba, praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najpozneje v roku treh delovnih dni.

Zaradi višje sile, oz. nepredvidenih dogodkov na katere nimamo vpliva (razmere na cestah, okvara dostavnega vozila, bolezen voznika...) se lahko že dogovorjeni čas dostave podaljša. O tem vas bomo kolikor bo mogoče hitro obvestili.

OSEBNI PREVZEM

Naslov: Cesta 24. junija 23, 1231 Ljubljana Črnuče

Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na navedenem izdajnem mestu, obratovalni čas je napisan spodaj na vsaki strani. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS-sporočilom, ali klicem na vašo telefonsko številko.

MONTAŽA POHIŠTVA
O spremembah vas bomo obvestili

Želite prenoviti svoje stanovanje ali hišo, ampak imate premalo časa za montažo pohištva, potem predlagamo, da pohištvo sestavijo naši partnerji. Montaža pohištva je v večini primerov zelo zahtevna, najbolje je, da ga za vas opravi vrhunski strokovnjaki.

STROŠEK MONTAŽE POHIŠTVA PO SLOVENIJI

Storitev Cena, € z DDV
Montaža pohištva 55 €/ura
Prevoz do objekta - Cona / Poštna številka
1XXX - Ljubljana 37€
2XXX - Maribor 146€
3XXX - Celje 122€
4XXX - Kranj 85€
5XXX - Nova Gorica 146€
Koper 134€
Novo mesto 110€
Murska Sobota 183€

POSTOPEK NAROČILA MONTAŽE

Naročite pohištvo na Svetpohistva.si, v opombi napišite, da potrebujete montažo pohištva,
1-2 dni pred dostavo boste prejeli še 1 klic od Svetpohistva, v keterem boste potrdili uro dostave,
Bomo obvestili zunanjega izvajalca o tem, da potrebujete montažo pohištva. Vam bomo posredovali kontakte izvajalca, da z njim se dogovorite, kdaj boste potrebovali montažo,
Naša dostavna služba dostavi vam pohištvo,
Pridejo monterji in sestavijo pohištvo.
VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Upravitelj spletnega mesta www.svetpohistva.si, podjetje Trianova trgovina d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.svetpohistva.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...)

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni poškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.svetpohistva.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pri dobavi artiklov, ki jih Trianova d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je Trianova d.o.o. izključno vezan na dobavo s strani svojih dobaviteljev in na čas, v katerem lahko te dobavitelje dostaviji artikli do Trianova d.o.o. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Trianova d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj za artikle, pri katerih je navedeno, da so na zalogi pri dobavitelju, Trianova d.o.o. ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Trianova d.o.o. naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Trianova d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Trianova d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču.

PRITOŽBE IN SPORI
  • Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
  • V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 064 277-477, ali po elektronski pošti na [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
  • Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu www.svetpohistva.si, v spodnjem delu spletne strani.
  • Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
  • Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
  • V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče v Ljubljani.
  • Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZisRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://webgate.ec.europa.eu/

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina www.svetpohistva.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi O podjetju, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

Sedež podjetja:
Trianova trgovina d.o.o.
Cesta 24 junija 23
1231 Ljubljana-Črnuče
Trgovina: Cesta 24 junija 23

TRR: SI56 3000 0002 7630 971 SABRSI2X Sberbank d.d.
ID za DDV: SI89916026
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 6786057000
Št. vložka pri Okrajnem sodišču v Ljubljani: 2015/7576

MNENJA STRANK
Komplet za hodnik Marco III z blazino
Sead (07.11.2024) : So navadne pante, ni tiho zapiranje, zgornje police glih za dat neko lahko stvar. Prvic sem naročil pohištvo prek spleta in verjetno zadnjic. Glede na ceno, sem pričakoval več glede kakovosti. Moram pa pohvaliti, nič ni prišlo poškodvano in rok dostave je točen.
+ več
plus
Na videz lepa
minus
Malo visoka cena glede kakovosti
Dnevni TV regal Wow 255 cm LED - Hickory Jackson
Ales (06.11.2024) : Dnevni regal je boba in zelo lepa hvala bom še narocu se kaj privas
+ več
plus
Hvala za zaupanje
Umivalnik WB0521-140 dvojni
PETRA (05.11.2024) : Doba za dobavo se je iz treh dni podaljšala na 1mesec in nato na mesec in pol. Umivalnik je stilsko dovršen in na otip iz dobrega materiala.
+ več
plus
Dober material
minus
Zelo dolga čakalna doba za dobavo
Kotna sedežna garnitura Akira
Tea (26.10.2024) : Super sedezna, le rajši bi rjavo. Sem narocila bolj sivo. Vzorec se mi je zdel bolj rjavkast. Drugače pa nad pričakovanji!!!!
+ več
Masažni počivalnik Miami bež
Jure Lovšin (18.10.2024) : Pozdravljeni G. Marko v Svet pohištva,mi je pravkar priporočil Masažni počivalnik FOLA VZEL BI 2. Vendar,bi prej preveril počivalnik Jure
+ več
Omarica z umivalnikom Oktavio - 100 cm
De Jan (14.10.2024) : Za to ceno, bi morala biti kvaliteta boljša.
+ več
plus
Izgled
minus
Velikost oziroma višina predalov, kvaliteta, cena
Jedilna miza Krentes - 160x90 cm
Emili (09.10.2024) : Lepa, elegantna, moderna miza. Vse je bilo OK. Malcek smo se namatrali s sestavljanjem, smo že mislili, da niso dobro zvrtali lukenj, potem smo pa le popustili vijake nog in noge pritrdili na mizno ploščo. Vse top.
+ več
Kotna sedežna garnitura Mono
Milena (09.10.2024) : Sedežna ni v barvi kot na sliki...
+ več
GOR